Välkommen til Njutalivet...

Her kommer en blogg, som handlar om dom små sakerna i livet..
Som gör vardagen så mycket bettre..
Det är ju inte alltid dom stora grejerna som er lycken... ♥

Men kanskje bare en liten chokladbit, till en kopp thé..♥
Gärne tilsammans med den man älskar..♥

Vem er så jag?

Jag er en Norsk tjej, bosatt i Sverige.

Jag er genuint intresserad av Kaffe,Thé & Choklad.
Har haft min egen lilla kaffe,thé & choklad butik i 3,5 år, som jag sålda när vi flyttade hit.

Har holdt olika smaks kurser,thé & kaffe kurs,baristakurs mm

Jag älskar at vara med min familj; at baka,mysa hemma eller hitta på roliga grejer tilsammans.






Kommentarer
Postat av: Annie

sv: Tack så mycket! För att vara första gången jag gjorde något sådant så är jag mer än nöjd! :o)

2011-11-19 @ 14:41:31
URL: http://zaharaa.blogg.se/
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Låter som att de kan bli en riktigt bra blogg! :)

2011-11-20 @ 15:39:11
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0